Blogging pentru marketing-ul motorului de căutare

Web 2.0 a avut numeroase povesti de succes, deoarece integrarea conținutului web și a interacțiunii cu utilizatorul devine tot mai neîntreruptă. Una dintre cele mai proeminente și rapide dezvoltări ale acestor noi tehnologii web este totuși blogging – un mijloc prin care utilizatorii pot posta articole și opinii pe un subiect ales de ei pe propriul spațiu web personal. Acest lucru are ca rezultat o comunitate on-line în care toți utilizatorii site-ului pot contribui la discuție prin postarea comentariilor și, în mod semnificativ, a hiperlinkurilor. Ca strategie de optimizare pentru motoarele de căutare, aceasta poate fi un mijloc eficient de a comunica nu numai existența, ci și importanța site-ului dvs. în industrie, mai ales dacă comentariile și postările din blog vorbesc favorabil de pe site-ul dvs. Principalul factor este că blogurile pot ajunge la mulți utilizatori potențiali dacă sunt implementați și promovați corect.

Spune, de exemplu, că există o situație în care de fiecare dată când ai avut o idee de împărțit, 5000 de oameni care au încredere în opiniile tale o văd în blogul tău. Majoritatea celor 5.000 de persoane pot scrie bloguri în domeniul tău sau în domenii conexe. Unii dintre acești bloggeri pot menționa de multe ori site-ul dvs. pe blogurile lor, iar ei înșiși ar putea avea mii de abonați. Într-un timp scurt, blogul dvs. ar putea avea în atenția a sute sau chiar mii de utilizatori și clienți web. Motoarele de căutare urmăresc activitatea de postare a oamenilor, astfel încât, dacă mulți utilizatori se leagă de blogul dvs., va crește și clasarea motorului de căutare pentru alte părți ale site-ului dvs.

Cu toate acestea, este important ca postările dvs. de pe blog să evite ceea ce se numește „statutul mărfurilor”, care sunt postări scurte despre munca altcuiva și pur și simplu postarea pentru a genera cuvinte cheie optimizate. Postările trebuie să mențină calitatea, originalitatea, profunzimea și să aibă conținutul său determinat de expertiza utilizatorului pentru a obține popularitate în rândul comunităților web. Am studiat în profunzime lucrarea expertului în domeniul utilizării Jakob Nielsen și am găsit un articol interesant al lui; Scrie articole, nu postări blog, care încapsulează perfect această chestiune. El afirmă că poziția de lider (sau prevalența expertizei posterului) în postările pe blog, variabilitatea și regularitatea blog-post-urilor au o prioritate ridicată în obținerea încrederii și recunoașterii. Ceea ce Nielsen dorește să facă este să vă încurajeze să personalizați postările dvs., oferindu-vă propriile opinii și judecăți asupra subiecților dvs. pentru a provoca interes și chiar a ridica dezbateri – astfel veți genera mai mulți cititori.

De asemenea, el subliniază că, dacă provocarea conținutului nu este scopul principal al site-ului dvs. și pur și simplu doriți să comunicați răspunsuri simple la întrebările utilizatorului, atunci „ar trebui să respectați cea mai mare parte a regulilor de utilizare a conținutului: pot utiliza liste cu marcatori și cuvintele cheie evidențiate, să fragmenteze materialul și să utilizeze titluri descriptive, subcapitole și hyperlink-uri. ” Aceste linii directoare se încadrează frumos în cerințele standard de optimizare pentru motoarele de căutare. Se pare că este, prin urmare, esențial ca postările pe blog pentru SEO să reușească să obțină un echilibru bun în care experiența și capacitatea de utilizare a conținutului pot funcționa împreună pentru a aduce utilizatorii potriviți pe site-ul dvs.

Unul dintre principalele obiective ale Web 2.0 și logging-ul web este de a transforma Internetul într-o comunitate care este doar o resursă informațională și prin utilizarea sistemului de bloguri în cel mai eficient mod pentru site-ul dvs., puteți profita din plin de acest proces . Aceasta nu înseamnă doar să scrie articole pe tema aleasă și să o lăsați acolo, dar înseamnă interacționarea cu comunitatea web mai largă. Citarea și conectarea cu alți bloggeri populari de pe blogul dvs., lăsarea unor comentarii utile pe alte bloguri similare, scrierea de articole pentru alte bloguri și solicitarea și răspunsul activ la comentarii pot duce cu adevărat la folosirea utilizatorilor spre blogul dvs. Este vorba despre generarea de activități în postările dvs. și despre interacțiunile cu alți bloggeri. Acum, cu fluxurile RSS, de asemenea, sporind probabilitatea ca articolele dvs. să fie observate și legate de acestea, aceasta va îmbunătăți probabilitatea probabilității ca site-ul dvs. să fie preluat de către motoarele de căutare, făcând blog-ul postând o resursă valoroasă pentru optimizare.

Recommended Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

AlexaMedia Solutions

Suport Online