Puteți defini un strat de date ca un obiect JavaScript care conține o anumită cantitate de informații care pot fi apoi foarte ușor transmise către un manager de date (cum ar fi Google Tag Manager). Deși foarte diverse și variate, informațiile conținute într-un strat de date se supun unei prezentări foarte clare.
Astfel, poate conține diverse date, cum ar fi:
Informații sensibile (date cu caracter personal);
Tranzacții de comerț electronic (suma coșului etc.);
Date legate de mobilitate etc.
Un strat de date este ușor de implementat în cod HTML, deci poate colecta informații din interacțiuni. Prin urmare, vă va permite să îmbunătățiți experiența utilizatorilor de internet datorită cantității mari de date colectate.
Este un element esențial atunci când vine vorba de gestionarea omnicanalelor dragi multor marketeri digitali. Prin urmare, este un instrument foarte util pentru strategia dvs. de marketing digital.
Tag Manager: definiție și explicație
Managerul de etichete sau Managerul de etichete Google este un sistem de gestionare a etichetelor. Permite actualizarea mai ușoară și destul de rapidă a fragmentelor de coduri referitoare la aplicația dvs. mobilă, la site-ul dvs. web și, de asemenea, a codurilor urmărite.
Acest instrument este foarte util, deoarece odată ce un segment de cod Manager de etichete a fost adăugat la proiectul dvs., puteți cu ușurință și în siguranță de pe o interfață de utilizator web, să implementați configurații de etichete metrice. Într-adevăr, odată ce Tag Manager este instalat, aplicația sau site-ul dedicat poate comunica cu serverul Tag Manager.
Este posibil să-l configurați și prin etichete de urmărire, atunci când apar anumite evenimente, declanșatoarele pot activa eticheta. De asemenea, este posibil să creați variabile pentru a simplifica și programa configurația balizelor dvs.
Un container (set de variabile, declanșatoare, etichete și configurații instalate pe site-ul dvs.) Tag Manager poate modifica toate etichetele codate manual pe o aplicație mobilă sau pe un site web. Idem pentru etichetele terță parte și cele de la Google Analytics, Google Ads sau Floodlight.
Elemente strategice pentru strategia dvs. de marketing
Data Layer și Tag Manager sunt elemente esențiale pentru strategia dvs. de marketing în măsura în care vă oferă numeroase posibilități. Foarte ușor de utilizat și simplu de configurat, acestea sunt instrumente foarte utile pentru atragerea și monitorizarea publicului.
Datorită configurației Tag Manager, configurarea etichetelor este un avantaj real pentru strategia dvs. de marketing digital. Într-adevăr, vă permite să profitați de site-ul dvs. sau de aplicațiile dvs. mobile. De asemenea, este foarte interesant pentru SEO site-ul dvs. în motoarele de căutare, deoarece folosește un sistem de etichete.
Doriți să aflați mai multe despre comportamentul utilizatorilor site-ului dvs. web? Nu ezitați să ne contactați pentru a vă defini împreună obiectivele de marketing (descărcarea unei broșuri, contactarea, solicitarea unei estimări etc.).