Înțelegerea semnalului de căutare a experienței de pagină Google

Experiența de căutare  pagină pe Google

Curand, în mai 2021, Google va lansa o actualizare care va lua acum în considerare experiența utilizatorului la clasarea site-urilor în rezultatele căutării.
Ați fost vreodată pe un site și ați început să derulați și apare un AD pop-up intruziv în timp ce citiți? Acest tip de experiență proastă este ceea ce Google vizează cu această actualizare viitoare.

Adevărata problemă cu experiențele proaste ale utilizatorilor este că îi vor alunga pe utilizatori de aplicația Browser de pe telefoanele lor și vor merge la experiențe curate, precum Instagram, aplicația YouTube, Tiktok și alte sisteme. A existat o tendință masivă a aplicației doar pentru că experiența generală chiar și pe site-urile mari și noi este proastă.O experiență tipică este că încep să citesc un articol, apoi apare un videoclip pop-up, îl închid, dar apoi se mută în colțul din dreapta jos –

DE CE? De ce toate aceste videoclipuri sunt redate automat?

Dacă derulați suficient de departe, sperăm că pagina pe care vă aflați nu are un script de „reîmprospătare automată” pentru a reîncărca anunțuri.

Așadar, acum pagina de reîmprospătare automată necesită să derulez înapoi în jos pentru a-mi găsi locul. Dacă derulez suficient de departe, va apărea o fereastră pop-up care îmi va cere adresa de e-mail. În general, chiar dacă viteza internetului a ajuns la viteza de descărcare Gigabyte, experiențele site-urilor web se înrăutățesc, nu sunt mai bune. Ne putem descurca mai bine și sunt 100% cu Google în această privință.

Noua experiență de pagină combină Core Web Vitals cu următoarele semnale de căutare existente:

Prietenie mobilă
Navigare sigura
HTTPS-Securitate
Interstitial intruziv

Cum să vă pregătiți:

1. Utilizați consola de căutare pentru a efectua un audit pe întregul site al paginilor dvs. (efectuați cele mai importante pagini dacă site-ul dvs. web este masiv) și vedeți unde este loc de îmbunătățire. Consola de căutare are un raport pentru Core Web Vitals care vă oferă o imagine de ansamblu asupra performanței site-ului dvs. web în conformitate cu standardele Google.

2. Accesați PageSpeed ​​Insight și introduceți paginile dvs. pentru a afla ce îmbunătățiri la nivel de site și singure pagini pot îmbunătăți semnalele de căutare.

3. Google a pus la punct o listă de instrumente pentru dezvoltatori pentru Core Web Vitals: Instrumente pentru măsurarea Core Web Vitals

Veți avea nevoie de un tip tehnic pentru a implementa câteva dintre îmbunătățirile de mai sus.

Evident, sugestiile Google folosind AMP – personal detest AMP, așa că nu voi putea niciodată să îl recomand.

Puteți citi mai multe despre această actualizare viitoare din mai 2021 aici: Timpul pentru a aduce experiența paginii în Căutarea Google

Pe măsură ce vom afla mai multe detalii despre abordarea Facebook, vom actualiza pagina.

 

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

AlexaMedia Solutions

Suport Online