Modul în care Social Media și Facebook, în special, ar fi putut să asculte mai bine înainte de a fi prea târziu. Creșterea numărului de „ferme asemănătoare” și „cum ar fi cumpărarea” este înlănțuirea rezultatelor căutării pe Facebook. Dar cum vă va afecta acest lucru SEO?
Chris Crum de la Web Pro News vorbeste despre cresterea site-urilor „Like Farms” si „Like Buying” care au aparut pentru ca oamenii sa poata manipula rezultatele de cautare Facebook.
Valoarea „ca” nu este nesemnificativă. Atunci când un utilizator „Îi place” ceva, acesta apare pe toate fluxurile de știri ale prietenilor lor. Prietenul lor poate apoi „place” conținutul, de asemenea, și ciclul continuă. În foarte puțin timp, o bucată de conținut poate fi văzută de milioane de oameni. Acest tip de expunere este lucrurile pentru care sunt create vise pentru multe companii. Avantajul suplimentar pe care îl oferă recomandarea de la un prieten îl face și mai puternic și convingător.
Ei bine, în fața ei, un site „cum ar fi fermă” sau „cum ar fi cumpărarea” poate oferi un beneficiu pentru site-ul dvs., de vreme ce puteți obține mai multă expunere de „cuvânt de gură” din astfel de locuri. Cu toate acestea, bănuiesc că este doar o chestiune de timp înainte ca Facebook să se ocupe de acest tip de lucru pentru a menține un nivel de încredere în rezultatele căutării.
În prezent, majoritatea oamenilor folosesc încă Facebook pentru scopul propus: conectarea cu prietenii și familia. Dar, tendința este stabilită pentru tot mai mulți oameni să-l folosească pentru a găsi afaceri, servicii și produse. Într-adevăr, odată cu lansarea Facebook Places nu cu mult timp în urmă și cu toate indicațiile din ultimii ani, că Facebook este pregătit să concureze direct cu Google pentru un loc pe piața de căutare, este logic că gigantul social va trebui să încorporeze un algoritm de combatere a „răuților” rău – la fel cum face Google cu link-uri „rele”!
Din punctul de vedere al utilizatorului, este foarte deranjant sa credem ca o recomandare „de la gura” de la un „prieten” nu este altceva decat un vot cumparat!
Impactul SEO este enorm. Google folosește Facebook, Twitter și alte site-uri Social Media în SERP-urile sale, astfel încât diferența dintre o pagină sau un site bine apreciat și un site care nu este așa de „plăcut” va fi și mai semnificativă.
Spamming și eu personal, considerăm că utilizarea unei site-uri „asemănătoare unei ferme” sau „cum ar fi cumpărarea” este o formă de spam, nu vă va face niciodată un loc bun pentru viitor. Poate dura ceva timp ca Facebook să pună măsuri pentru a combate această negativitate, dar ei o vor face.
Dacă prețuiți beneficiile pe termen lung ale unui cuvânt cheie bine ales și bine plasat în cadrul SERP-urilor, nu utilizați site-uri „cum ar fi ferme” sau „cum ar fi cumpărați” pentru a manipula listele dvs. Nu există o reparație rapidă SEO, nu a existat niciodată și nu va mai fi niciodată!