La creare site aveti 5 greseli de evitat
În ultima vreme, am văzut mai mulți proprietari de afaceri care au trecut prin etapa de re creare site-ului. Site-urile arată frumos, dar au tone de greșeli de bază care le costă conversii și, în cele din urmă, bani. Este cu adevarat uimitor sa vedeti astfel de greseli de la companiile de creare site care ar trebui sa fie profesioniste.
Creare Site Full Responsive
Este foarte important ca site-ul dvs. să fie prietenos mobil, adica Full Responsive. Mai multe persoane vizionează site-uri pe un dispozitiv mobil decât pe un desktop în aceste zile, iar site-urile mobile simple pe care am folosit pentru a redirecționa nu-l mai taie. Vizitatorii site-ului dvs. caută o experiență completă a site-ului și nu o versiune redusă.
Dacă site-ul dvs. nu este receptiv la dispozitive mobile, atunci trebuie să luați măsuri astăzi și să-l convertiți. Acest lucru vă va duce cu un pas mai aproape de creșterea conversiilor și, în cele din urmă, cu linia de jos.
Folosind sliderelor pe pagina de pornire
Mulți de designeri web preferă să folosească glisoare pe pagina de pornire. Aceasta nu este o idee bună pentru câteva motive:
Sliders au rate reduse de conversie. Nimeni nu se uită pentru a vedea dacă ceva care le interesează va veni. Rata de conversie a persoanelor care fac clic pe ele este mai mică de 2%.
Sunt rău pentru SEO. Cele mai multe sunt conduse de javascript și având că de mai sus ori nu este într-adevăr bun. Un alt motiv pentru care afectează SEO este utilizarea de etichete antet multiple cu cuvintele cheie din el. Având mai multe etichete H1 cu cuvinte cheie diferite nu este bine pentru SEO și este confuz pentru crawlere.
Ele sunt confuze și distrag atenția. Ei pierd din spațiul prețios care ar trebui să fie folosit pentru a vă transmite mesajul cu un titlu puternic.
Conținut neorganizat
Mulți designeri web se concentrează în totalitate pe design. Modul potrivit de a construi un site este să îl construiți în jurul conținutului. Cuvintele vand … Deci, conținutul dvs. trebuie să fie organizat într-un mod care să vă păstreze vizitatorul interesat și pe site-ul dvs.
Toate acestea încep cu înțelegerea clientului și a publicului potențial. Acest conținut ar trebui să fie dezvoltat pentru ei și apoi imaginile adecvate adăugate pentru a spori acel conținut.
Dacă un designer începe să proiecteze și nu înțelege conținutul, site-ul dvs. nu va fi organizat într-un mod care să crească conversiile și vânzările.
Slabă citire și lizibilitate
A avea un site care poate fi citit cu ușurință este o necesitate. Acest lucru înseamnă utilizarea tipului potrivit de fonturi și dimensiunea corectă a fontului este necesară. Fonturile precum Open Sans sunt excelente pentru site-uri.
Un alt punct al lizibilității este de a limita utilizarea „tuturor capacelor” în titlurile și textul dvs. În timp ce poate fi acceptabil să folosiți toate capacele în titlu, este cu adevărat mai bine să nu o faceți. Marii copywriteri din trecut și de astăzi vă vor spune că conversiile sunt mai mari atunci când urmați acest principiu.
Nu există nici un număr de telefon sau o adresă de mai sus
Am văzut recent un site de avocat care a fost reproiectat de oameni care se pretindeau a fi profesioniști reali și experți în marcă. Am văzut ziua când a fost lansată. Nu a existat nici un număr de telefon sau o adresă deasupra zonei site-ului. Pentru o afacere locală este o necesitate.
Paginile web sunt citite deasupra clapei într-o formă „Z”. Este important ca informațiile dvs. de contact să aibă forma „Z” undeva. Preferabil, în colțul din dreapta sus sau colțul din stânga sus. Cele mai multe urmați moto-ul „dreapta sus, mare și luminos” pentru informații de contact.
Cu siguranță trebuie să vă asigurați că numărul de telefon este clicabil pe un dispozitiv mobil.
Auditi site-ul dvs. de multe ori
Un lucru important este să faceți un audit al site-ului dvs. în mod regulat. Trebuie să vă asigurați că site-ul dvs. este la curent cu cele mai recente standarde de SEO, Conversie și Design. Nu doriți să arătați că site-ul dvs. este depășit, mai ales atunci când concurența dvs. este în continuare cu ultimele tendințe.
Dacă doriți un audit al site-ului dvs., atunci ne puteți contacta și vom fi bucuroși să îl facem gratuit.