Link Building de calitate
Una dintre cele mai importante părți ale strategiei de marketing online este câștigarea backlink-urilor SEO. Acest lucru se datorează faptului că principala prioritate a Google este să furnizeze utilizatorilor săi informații de înaltă calitate. Prin urmare, atunci când se clasifică rezultatele, nivelul de autoritate al fiecărui site joacă un rol major. Dar câștigarea acestei autorități nu este la fel de simplă ca optimizarea onpage, unei etichete de titlu sau publicarea unui post de blog. De fapt, factorii pe care Google le utilizează pentru a determina cât de sigur este un site nu apare chiar pe acel site. În schimb, algoritmul său se bazează în mare măsură pe linku-rile de pe alte site-uri. Și când te gândești la asta, are logica. La urma urmei, dacă o mulțime de site-uri de renume sunt dispuse să vă conecteze la dvs. ca sursă de informații sau să direcționați cititorii către una dintre paginile dvs., acesta este un indicator puternic că site-ul dvs. oferă ceva de valoare. Dar cum obtii backlink-uri? La urma urmei, dacă permiteti celorlalți proprietari de site-uri să găsească conținutul dvs. și să se lege de el, ar putea dura ani să acumulați suficiente linkuri pentru a arăta Google că site-ul dvs. este demn de încredere. Deci, pentru a-ți construi autoritatea (și pentru a-ți îmbunătăți clasamentul SERP), trebuie să ai o abordare proactivă si organica. Și asta înseamnă crearea unei strategii de construire a legăturilorin aceste link-uri de buna calitate. De aceea, pe această pagină, vom analiza ce backlink-uri sunt, de ce sunt atât de importante, diferența dintre linkurile „nofollow” și „dofollow” și șase moduri în care puteți obține backlink valoroase pentru site-ul dvs.
Ce sunt backlink-urile?
Înainte de a sari în strategiile pe care le puteți folosi pentru a câștiga backlink-uri, este important să înțelegeți exact ce sunt. Din fericire, explicația nu este una complicată. Ori de câte ori un alt site se leagă la una dintre paginile dvs., acesta este un backlink. Acestea sunt, de asemenea, adesea denumite pur și simplu ca link-uri. Profilul dvs. de backlink este o compilație a tuturor legăturilor care vă îndreaptă spre site-ul dvs. și modul în care Google măsoară autoritatea. Fiecare link de pe un site de încredere vă întărește profilul de backlink. De asemenea, vă crește autoritatea domeniului. Autoritatea de domeniu este o valoare numerică pe o scală de la unu la 100, care indică cât de sigur este site-ul dvs., în funcție de profilul său de backlink. Deci, cu cât mai multe linkuri pe care le câștigi de pe site-urile reputate, cu atât mai mult acest număr va crește. Iar cu cât este mai mare acest număr, cu atât mai ușor va fi ca paginile dvs. să fie bune în rezultatele căutării.
Puteți să țineți cont de autoritatea domeniului dvs. prin utilizarea serviciului Website Authority Checker. Trebuie doar să introduceți domeniul dvs. și faceți clic pe „Efectuați verificarea” și veți vedea un număr de DA între una și 100. Pentru a fi clar, nu știm exact cum Google calculează autoritatea de domeniu – și acest număr nu este tras direct de la ei. Dar acesta poate oferi în continuare o imagine destul de precisă asupra modului în care site-ul dvs. stivează în termeni de link-uri. Deci, pe măsură ce vă îmbunătățiți profilul backlink, monitorizarea acestui număr vă poate da o idee despre cât de bine lucrează eforturile dvs. În plus, puteți să verificați autoritatea concurenților dvs. și să vedeți cum stack-up – astfel încât, pe măsură ce construiți noi linkuri, aveți repere concrete pentru a lucra pentru viitoare dezvoltare.
Backlink și SEO
Astfel, backlink-urile sunt modul în care Google măsoară autoritatea. Dar s-ar putea să te întrebi cât de importante sunt cu adevărat pentru strategia ta. La urma urmei, optimizarea elementelor de pe pagină necesită o perioadă semnificativă de timp și de muncă. Este cu adevărat necesar să vă petreceți timpul convingând și pe alți proprietari de site-uri să vă conecteze și la dvs.? Răspunsul este absolut da. Un profil puternic de backlink este esențial pentru SEO. Ar fi imposibil pentru a obține clasamentele pe care le doriți fără link-uri de la site-urile de încredere. Și nici nu trebuie să îți luați cuvântul – studii multiple au confirmat faptul că paginile cu cel mai mare număr total de linkuri tind să aibă cea mai mare valoare în rezultatele căutării Google.
Este o corelație greu de ignorat.
În plus, potrivit unui alt studiu, paginile clasate în cel de-al doilea loc pentru cuvinte cheie cu volum mare au o medie de 10.000 de domenii de referință în plus față de cele care se clasează pe poziția a zecea. Și când vine vorba de punctul de sus, link-urile pot face diferența. Paginile clasate în prima poziție au o medie de 2,2 ori mai multe backlink decât cele clasate în a doua. Deci, pe măsură ce optimizați site-ul dvs. pentru căutare, rețineți că legăturile reprezintă o parte esențială a procesului. Ele pot fi ceea ce mută site-ul dvs. de la obscuritate la un punct de top – deci merită în întregime efortul de a construi.
Efectuați DoFollow vs. NoFollow
Pe măsură ce obțineți linkuri pentru site-ul dvs., este important să fiți conștienți de două tipuri diferite de link-uri: urmați și nu urmați. Întregul punct de câștig al legăturilor pentru site-ul dvs. este de a vă spori credibilitatea în ochii Google. Din păcate, nu toate link-urile vă vor ajuta să realizați acest obiectiv. În unele cazuri, proprietarii de site-uri vor folosi atributul „nofollow” atunci când fac legătura cu alt conținut online, care arată astfel: nofollow Aceasta indică faptul că linkul nu va transmite valoare domeniului țintă și, ca rezultat, nu va ajuta site-ul respectiv să aibă un rang mai ridicat în rezultatele căutării. Deci, pe măsură ce evaluați obiectivele de legătură, merită acordat timp pentru a determina dacă fiecare dintre ele se leagă de surse externe cu link-uri normale, „nu urmați”. Site-urile care utilizează nofollow ca practică standard pot totuși să constituie o sursă valoroasă de trafic de trimiteri, dar câștigarea legăturilor de la acestea nu va avea un impact direct asupra autorității site-ului dvs. – și acesta este un factor important de luat în considerare atunci când decideți site-urile pe care să le accesați.
De ce conteaza calitatea backlink-urilor?
La fel ca multe părți ale unei strategii SEO astăzi, reușind cu construirea de link-uri necesită concentrarea asupra calității peste cantitate. Și aceasta este o schimbare majoră din primele zile ale SEO. Când proprietarii de site-uri au realizat pentru prima dată că algoritmul Google folosea link-uri de la alte site-uri pentru a-și determina autoritatea și că mai multe linkuri însemnau clasamente superioare, mulți dintre ei au lucrat pentru a câștiga cât mai multe legături posibil de oriunde ar fi putut. Și asta a funcționat! Practici cum ar fi depunerea de directori de calitate scăzută, comentarea blog-urilor spam și plata altor proprietari de site-uri pentru link-uri au fost toate eficiente pentru creșterea clasamentelor. Dar nu mai este cazul. Scopul Google de la început a fost acela de a le oferi utilizatorilor cele mai bune rezultate posibile pentru căutările lor – iar link-urile spam nu sunt indicatori ai calității. Ca urmare, au făcut numeroase actualizări algoritmice de-a lungul anilor cu scopul de a devaloriza spam-uri, link-uri de calitate scăzută. De aceea astăzi, practicile pe care le-am menționat mai sus nu vor funcționa. Și nu numai că acestea nu vor crește rangurile dvs. – dacă Google preia legăturile de construire a legăturilor spam, aceștia pot alege să emită o penalizare manuală care va împiedica afișarea site-ului dvs. în rezultatele căutării. Având în vedere că acesta este exact opusul a ceea ce încercați să faceți cu strategia dvs. de SEO, câștigați legături slabe de calitate pur și simplu nu merită timpul acordat. În schimb, veți dori să lucrați pentru obținerea de linkuri destul de bune de la site-uri de înaltă calitate, de renume. Acesta nu este numai cel mai bun mod de a evita o pedeapsă de la Google, ci și o modalitate mai eficientă de a vă îmbunătăți clasamentul. Asta pentru că astăzi, legăturile de la URL-uri de înaltă calitate se corelează cu o clasare puternică a paginii unu în rezultatele Google.
Pentru obtinere Bakclink-uri SEO calitative Contact